Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013

Χρυσός στο πιάτο!

Καλησπέρα σε όλους!
Μαζί με τα πρώτα κρύα επιστρέφουν στη δράση και τα Μυστικά της Ρωξάνης!
Είδαμε παρέα τους  τελευταίους μήνες πολλά προϊόντα περιποίησης και ιδέες για την ενίσχυση της φυσικής μας ομορφιάς.
Κάτι όμως εξαιρετικά σημαντικό που πρέπει να πούμε και να γνωρίζουμε όλοι είναι η άμεση σχέση της ομορφιάς της επιδερμίδας μας με τη διατροφή μας!
Ενδεικτικά να αναφέρουμε τα αποτελέσματα της έρευνας ειδικών του πανεπιστημίου St.Andrews:

Εντάξτε τα φρούτα και τα λαχανικά στην καθημερινή σας διατροφή, συστήνουν ενδοκρινολόγοι και διαιτολόγοι. Γιατί;
Πέρα από υγιείς, μια διατροφή πλούσια σε φρούτα και λαχανικά μας κάνει πιο γοητευτικούς και λαμπερούς, υποστηρίζει νέα σκοτσέζικη μελέτη.
Όπως διαπίστωσαν οι ειδικοί του Πανεπιστημίου St Andrews οι κίτρινες και κόκκινες χρωστικές ουσίες που εντοπίζονται σε φρούτα και λαχανικά όπως π.χ. τα καρότα, οι τομάτες και τα μάνγκο, μπορούν να αλλάξουν την απόχρωση του δέρματος, κατά την απορρόφηση τους από τα λιποκύτταρα
Χρυσός στο πιάτο
Προς μεγάλη τους έκπληξη οι ερευνητές είδαν ότι η κατανάλωση δύο επιπλέον μερίδων φρούτων και λαχανικών την ημέρα για ένα διάστημα έξι εβδομάδων ήταν αρκετή για να χαρίσει στο δέρμα των εθελοντών μια χρυσαφένια λάμψη.
Περαιτέρω έρευνα μάλιστα έδειξε ότι τα άτομα που κατανάλωναν μεγάλες ποσότητες φρούτων και λαχανικών αξιολογούνταν από άλλους ως πιο ελκυστικά, συγκριτικά με άτομα που κατανάλωναν μικρές ποσότητες.
Οι ειδικοί πιστεύουν ότι η ανθρώπινη ματαιοδοξία θα μπορούσε ενδεχομένως να οδηγήσει τον κόσμο στον δρόμο της υγιεινής διατροφής.
«Οι περισσότεροι από εμάς γνωρίζουμε ότι πρέπει να τρώμε πολλά φρούτα και λαχανικά, ωστόσο δεν διαθέτουμε επαρκή κίνητρα προκειμένου να υιοθετήσουμε και να ακολουθήσουμε μια υγιεινή διατροφή» εξηγεί ο επικεφαλής της μελέτης δρ Ρος Γουάιτχεντ.
«Ελπίζουμε ότι υπογραμμίζοντας τα ταχύτατα οφέλη που χαρίζει η υγιεινή διατροφή στην εμφάνισή μας, θα βοηθήσουμε τον κόσμο ώστε να αρχίσει να τρέφεται πιο υγιεινά. Το να γνωρίζουμε ότι μέσα σε λίγες εβδομάδες θα είμαστε πιο γοητευτικοί, ίσως είναι πιο πειστικό σε σχέση με την υπόσχεση ότι κάποια στιγμή στη μετέπειτα ζωή μας θα διαπιστώσουμε τα ευεργετικά για την υγεία μας οφέλη της υγιεινής διατροφής» καταλήγει ο ειδικός.
Γι΄ αυτό η πλούσια διατροφή σε φρούτα και λαχανικά συστήνεται ανεπιφύλακτα από ενδοκρινολόγους και διαιτολόγους. 
Πηγή: ΒΗΜΑ 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου